Ga naar inhoud
  • 0

$*!&@ Admin console rommel


TheMisfit

Vraag

Ik heb onder OSX server Tiger FMS9 draaien bij twee klanten (1 xserve, 1 mac mini).

 

Het lukt niet meer om naar de Admin-console te browsen, (ik vermoed na een ongecontroleerde herstart). De files worden wel gehost maar ik kan mijn server niet meer beheren (browser loopt vast op de startpage).

Dit soort problemen heb ik onder server 8 nooit gehad. :evil:

 

Iemand een idee hoe ik terug bij mijn serverconfiguratie kan?

Ik moet dringend één en ander aanpassen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

=Eindelijk eens de moeite genomen om de inlog problemen met de FMserver9 aan de orde te stellen.

Sinds 1 van de updates van Mac. OSX kon ik de server Sw niet meer op mijn mac MIni draaien en moest alles derhalve naar de server van de klant verplaatsen.

 

Vanaf die tijd moest ik dus vanaf mijn werkplek ( buiten het bedrijf) inloggen en de server Sw op afstand beheren via de Console.

Meteen kwam ik via mijn Imac in de server FMPro SW.

1. Ik kan niet rustig werken als er gebruikers zijn aangesloten. De veranderingen zijn onbetrouwbaar en lijken op iedere PV anders te werken.

2. ik kan al meer dan 1 jaar niet meer inloggen op de console vanwege "java`'problemen en nu krijg ik al weer andere problemen gemeld.

3. via de PC module op mijn iMAC kan ik wel gewoon inloggen.

4. Soms zie ik de Db niet en ook de medewerkers zijn niet zichtbaar.

 

Eigenlijk gezegd is de Server software een SOF, want ook de medewerkers ondervinden vaak last van flikkeringen als zij aan het werk zijn.

Helaas weet ik niet hoe ik foto's moet uploaden..

aangepast door Gast
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...