JeanWM Posted March 16, 2003 Posted March 16, 2003 Hier is het rekenmasjienneke. Rekenmachientje.FP5 Quote
0 Peter Wagemans Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 Schitterend! Ik zie dat je het beveiligd hebt. Te koop? Quote
0 Stef Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 Kan ik erkend dealer worden? Moet ik daar training voor volgen? Quote
0 AvD Posted March 17, 2003 Posted March 17, 2003 Lap! de Stef is me voor geweest om dealer te worden. En ik had net 40 exemplaren gedownload om wat in stock te hebben. Quote
0 JeanWM Posted March 18, 2003 Author Posted March 18, 2003 Het stamt eigenlijk nog uit een verre 'share-ware' periode. 1. Ik vind het niet goed tenopzichte van degene die 'betaald' hebben om het zomaar vrij te geven. (is persoonlijk gevoel) 2. Dit is een mogelijkheid om iets 'terug te geven' aan de FM gemeenschap - dus dilemma. 3. Wie graag de opbouw zou willen weten, op een 'mail-vraag' krijgt die een pdf-file met alles erop en eraan, maar met deze de vraag om het 'niet zomaar' rond te strooien.... Klinkt dat aannemelijk ? Quote
0 Stef Posted March 18, 2003 Posted March 18, 2003 Heb mijn rekentoestel ook eens van 't zolder gehaald. Is volledig te bedienen met het numeriek toestenbord (smijt die muis buiten!) en heeft een telband (in het verre oosten een TULband). Bovendien vrij van copyrights en volledig fine te tunen (of te finetunen, wa dis't?) Van intensieve gebruikers verwacht ik wel per 10 berekeningen een Trappist Westmalle. MVG, Stef WillComCalculator.fp5 Quote
0 Peter Wagemans Posted March 20, 2003 Posted March 20, 2003 Onderwerp afgesplitst. De rekenmachines vliegen ons rond de oren... Quote
Question
JeanWM
Hier is het rekenmasjienneke.
Rekenmachientje.FP5
6 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.