Jump to content
  • 0

Calculators


JeanWM

Question

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Het stamt eigenlijk nog uit een verre 'share-ware' periode.

 

1. Ik vind het niet goed tenopzichte van degene die 'betaald' hebben om het zomaar vrij te geven. (is persoonlijk gevoel)

 

2. Dit is een mogelijkheid om iets 'terug te geven' aan de FM gemeenschap - dus dilemma.

 

3. Wie graag de opbouw zou willen weten, op een 'mail-vraag' krijgt die een pdf-file met alles erop en eraan, maar met deze de vraag om het 'niet zomaar' rond te strooien....

 

Klinkt dat aannemelijk ?

  • 0
Posted

Heb mijn rekentoestel ook eens van 't zolder gehaald.

Is volledig te bedienen met het numeriek toestenbord (smijt die muis buiten!) en heeft een telband (in het verre oosten een TULband).

 

Bovendien vrij van copyrights en volledig fine te tunen (of te finetunen, wa dis't?)

 

Van intensieve gebruikers verwacht ik wel per 10 berekeningen een Trappist Westmalle.

 

MVG,

Stef

WillComCalculator.fp5

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...