Jump to content
  • 0

Uitrekenen verschillen tussen twee lijsten.

sjuul

Question

Posted

Ik ben begonnen om een project te maken, voor het controleren van verschillen in aantal tijdens transport. We hebben hiervoor document A met, met o.a. Barcode en totaal aantal van dit product per regel. Document B bevat na scannen een flink aantal regels met barcode en altijd aantal 1 per regel. Nu wil ik in document A, een layout maken, waarin we de verschillen zien, welke niet een gelijk aantal hebben per barcode in zowel A als B.

Dit moet door het maken van een nieuwe relatie, en iets met summaries ;-)

Wie kan mij iets op weg helpen?

transport lijst.fp7

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Het totaal in de lijst onderweg zal niet meer dan 150 items bevatten. De gescande items kunnen de tot maximaal 1500 gaan. Het is geen probleem om 5 minuten te wachten op output, daar dit scannen nog steeds veel sneller zal gaan dan met de hand alles tellen.

• 0
Posted

Zoiets...

Als ik het goed begrepen heb wil je tabel A als uitgangspunt nemen. Wat logisch is. In dat geval heb ik het antwoord ook even in layout A verwerkt. Deze tabel kun je gebruiken voor de opmaak voor een afdruk formulier.

transport_lijst.fp7