Ga naar inhoud

Uitprinten html-pagina's van de help ...


filippiens

Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit een rare kronkel is, maar ik zou het wel fijn vinden om eens de help-pagina's in boekvorm te hebben.

 

Het gaat wel over 1200 html-files die ik graag per 4 op een A4 zou willen drukken en inbinden. Dus zou ik die html's naar één pdf moeten kunnen krijgen om dan te printen met een layout van 4 pagina's op één blad.

 

Heeft iemand een suggestie ?

 

--> MacOS Leopard

Link naar reactie
Heb hier geen slechte bedoelingen mee ... en heb de copyright niet verstopt ...

 

Je hebt wel gelijk ... het is op het randje, maar anderzijds kan je elke help-pagina vanuit FMP uitprinten. Ik wou enkel meerdere blz. op een A4 om die op vakantie eens door te lezen.

 

Dat is wel een goede trouwens...

 

You are not authorized to make additional copies
Maar toch kunnen printen?
Link naar reactie

 

Dat is wel een goede trouwens...

 

You are not authorized to make additional copies
Maar toch kunnen printen?

 

RTFM:

You are not authorized to make additional copies or distribute this documentation without written permission from FileMaker.

 

Niemand zegt dat het niet kán...

 

Ik héb een written permission , dus ik mág en kán.

Onder de voorwaarde van de toelating.

Link naar reactie

 

Dat is wel een goede trouwens...

 

You are not authorized to make additional copies
Maar toch kunnen printen?

 

RTFM:

You are not authorized to make additional copies or distribute this documentation without written permission from FileMaker.

 

Niemand zegt dat het niet kán...

 

Ik héb een written permission , dus ik mág en kán.

Onder de voorwaarde van de toelating.

 

Dat is mijn punt niet. Punt is dat direct de middelen beschikbaar worden gesteld om licentievoorwaarden te breken. Zoals een serienummer bij de demo leveren oid.

Link naar reactie

Thuiskopie: Volgens het Nederlands auteursrecht is het maken van enige exemplaren voor eigen oefening, studie of gebruik geen inbreuk op het auteursrecht (art. 16b Auteurswet 1912). Een thuiskopie mag niet aan derden worden afgegeven. De Belgische wetgeving bevat een gelijkwaardig artikel (art. 22, § 1, 5° Auteurswet).

Link naar reactie

 

Dat is mijn punt niet. Punt is dat direct de middelen beschikbaar worden gesteld om licentievoorwaarden te breken.

 

Ik snap het al.

Omdat je een auto hebt die sneller kan rijden dan de toegelaten snelheid (direct de middelen beschikbaar ), hoef je je niet aan de beperking te houden..... 8O

 

Dáár heb je helemaal gelijk in! Mocht je je ooit presidentskandidaat stellen stem ik op jou! :wink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...