Jump to content
  • 0

gevonden records tabel 1 in tabel 2 tonen

EJK

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik ben ook helemaal geen held hoor... maar ik denk dat je in tabel2 een foreign ID moet maken waarmee je de relatie legt. Dan plak je voor elk gevonden record de ID van tabel1 in die foreign-ID van een nieuw record van tabel2 (kan je ook doen met veld instellen bij middel van een variabele).. Kan waarschijnlijk wel met een loop....

Maar ik kan er helemaal naast zitten hoor... Ik ben ook maar amateur...

• 0
Dit is nog steeds het standaard gedrag.

En toch kan ik niet geloven dat ik het zou gedroomd hebben. Ik dacht dat het nu bepaald wordt door de status van het bestand waaruit je importeert, nl. geopend of gesloten. Als je een query doet met bijvoorbeeld als resultaat een found set van 3 records op een totaal van 100 en je sluit het bestand en importeert dan vanuit dat bestand, dan krijg je niet die drie records, maar de hele santekraam, dus 100 stuks. Vroeger was dat niet zo: een gesloten bestand behield zijn found set ook in gesloten toestand. Als je dan van daar uit importeerde, dan kreeg je drie records.