Ga naar inhoud
  • 0

2 Databases samenvoegen ?


EJK

Vraag

Beste allemaal,

 

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb zelf een database ontwikkeld waar ik graag een andere database (een filemaker oplossing business_tracker) in wil importeren(samenvoegen).

Ik wil graag dat de relaties en layouts en records ook mee gaan.

Wanneer ik bij define->database->import selecteer worden wel de tabellen maar geen layouts of relaties en records geimporteerd

Als ik hetzelfde probeer via import records en ik filemaker laat de records importeren in een door filemaker nieuw aan te maken tabel importeren heb ik nog steeds geen layouts (ook moet ik elke tabel een voor een vullen met te importeren records)

Ik zou alle layouts handmatig kunnen kopieren en de relaties daarna weer handmatig aanleggen maar dit is erg omslachtig.

 

Is er een eenvoudige manier om twee databases samen te voegen met behoud van record, layout en relaties ?

Na uitgebreid op dit forum en daarbuiten te hebben gezocht vrees ik dat dit op dit moment niet mogelijk is.

 

Wellicht kan een van jullie dit bevestigen of mij anders op een oplossing wijzen

 

Bij voorbaat dank

 

Eric Jan

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...