Bruno Posted April 9, 2008 Posted April 9, 2008 Ik probeer fm9 op een windows 2000 terminal server te installeren (via een remote sessie). Dit lukt niet. Heb je daadwerkelijk windows 2003 server nodig? Ik heb wel een VLA dus in principe zou dat geen belemmering mogen zijn, Het bizarre is wel dat fm9 server wel op 2000 draait, aangenomen dat dit het probleem zou zijn voor de fm pro client. Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 FileMaker Pro 9 werkt inderdaad niet onder Windows 2000. Minimum vereisten zijn Windows XP Pro SP2 of Windows 2003 Server voor je Terminal Services. http://www.filemaker.com/downloads/pdf/fmp9_terminal_services.pdf Koen Quote
Question
Bruno
Ik probeer fm9 op een windows 2000 terminal server te installeren (via een remote sessie). Dit lukt niet.
Heb je daadwerkelijk windows 2003 server nodig?
Ik heb wel een VLA dus in principe zou dat geen belemmering mogen zijn,
Het bizarre is wel dat fm9 server wel op 2000 draait, aangenomen dat dit het probleem zou zijn voor de fm pro client.
1 answer to this question
Recommended Posts