EricJ Posted March 26, 2003 Posted March 26, 2003 Zijn er FileMaker experts die ook nog eens gek zijn op Formule1?? Is er iemand die mij kan helpen aan een (kantenklare) database waarin ik het een en ander kan vastleggen? Ik wil deze dB gebruiken als startpositie om mijn FileMaker-kennis race te winnen. Trouwens, met Schumi wordt het dit jaar niet veel! (Oeps, wat zeg ik nou weer Eric Quote
0 se7en Posted March 26, 2003 Posted March 26, 2003 Tussendoor ben ik wel bereid eens iets aan te maken. je kan contact opnemen via mail : se7en@pandora.be Quote
0 Dr_Flash Posted May 10, 2003 Posted May 10, 2003 Dit is misschien ook wel een leuke uitdaging om eens te proberen. Ben zelf nog een absolute FMP n00b dus is helemaal niet gezegd of het lukt.... Maar wat me moeilijker lijkt, is een FMP applicatie om een voetbalcompetitie mee bij te houden. Heb alleen nog geen idee hoe dat moet. Misschien kan een F1-projectje daar wat meer licht op werpen...... Ik heb weer wat te doen van het weekend Quote
Question
EricJ
Zijn er FileMaker experts die ook nog eens gek zijn op Formule1??
Is er iemand die mij kan helpen aan een (kantenklare) database waarin ik het een en ander kan vastleggen?
Ik wil deze dB gebruiken als startpositie om mijn FileMaker-kennis race te winnen.
Trouwens, met Schumi wordt het dit jaar niet veel! (Oeps, wat zeg ik nou weer
Eric
2 answers to this question
Recommended Posts