Jump to content
  • 0

Advies gevraagd


rmw

Question

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

Dacons is de beste, naar mijn bescheiden mening, maar hun service is niet om over te spreken: hun eerste versie was niet compatible met diacritische tekens (accenten, cédilles, trema's enzovoort) en daardoor totaal onbruikbaar voor Franstalige klanten. Daar stond echter niets over in hun aankondigingen. De tweede versie is wel compatible, maar ondanks het feit dat we de eerste nooit hebben kunnen gebruiken, weigeren ze elke tegemoetkoming bij een upgrade.

  • 0
Posted
Dacons is de beste, naar mijn bescheiden mening, maar hun service is niet om over te spreken

 

Samengevat: wellicht het zoveelste stelletje arrogante US pipo's die niets van internationale business en customer service begrepen hebben (ben in een agressieve mood vandaag). En toch vind je ze de beste. Nou, dan moet het product zelf wel héél goed zijn.

 

Waarom is dit beter dan de SMTPit die ik nu gebruik?

 

Hier zie, leg dat maar eens uit,

 

De Foemper

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...