rmw Posted March 26, 2003 Posted March 26, 2003 Wie heeft ervaring met POPit/SMTPit (http://www.cnsplugins.com) en mail.it (http://www.dacons.net)? Wat is de beste en waarom? Quote
0 AvD Posted March 26, 2003 Posted March 26, 2003 Dacons is de beste, naar mijn bescheiden mening, maar hun service is niet om over te spreken: hun eerste versie was niet compatible met diacritische tekens (accenten, cédilles, trema's enzovoort) en daardoor totaal onbruikbaar voor Franstalige klanten. Daar stond echter niets over in hun aankondigingen. De tweede versie is wel compatible, maar ondanks het feit dat we de eerste nooit hebben kunnen gebruiken, weigeren ze elke tegemoetkoming bij een upgrade. Quote
0 Peter Wagemans Posted March 26, 2003 Posted March 26, 2003 De mensen van SMTPit hebben een afschuwelijk trage site, maar goeie support. Quote
0 De Foemper Posted March 29, 2003 Posted March 29, 2003 Dacons is de beste, naar mijn bescheiden mening, maar hun service is niet om over te spreken Samengevat: wellicht het zoveelste stelletje arrogante US pipo's die niets van internationale business en customer service begrepen hebben (ben in een agressieve mood vandaag). En toch vind je ze de beste. Nou, dan moet het product zelf wel héél goed zijn. Waarom is dit beter dan de SMTPit die ik nu gebruik? Hier zie, leg dat maar eens uit, De Foemper Quote
Question
rmw
Wie heeft ervaring met POPit/SMTPit (http://www.cnsplugins.com) en mail.it (http://www.dacons.net)?
Wat is de beste en waarom?
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.