Jer Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Hoe zou ik het volgende kunnen oplossen? in excel kan ik een kolom A vastzetten zodat ik met scrole naar rechts altijd die ene kolom blijft staan. In een layout wil ik ook zoiets? iemand een idee? BVD Quote
0 AvD Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 De enige oplossing zou erin bestaan met twee vensters te werken, maar dat kan niet met één databank. Je zou dus met twee databanken moeten werken en portals en calculaties etcetera. Tamelijk ingewikkeld, als je het mij vraagt (en tot hiertoe, sinds het prille begin van FileMaker in een ver, grijs verleden, heb ik die vraag nog nooit gekregen of ergens gezien). Ben je zeker dat je zoiets echt nodig hebt? Quote
0 Jer Posted March 27, 2003 Author Posted March 27, 2003 wil een overzicht maken waarbij ik van links naar rechts de weken hebt en van boven naar beneden de medewerkrs een soort planbord dus. vandaar mijn behoefte voor een horz scroll! Of op een andere manier presenteren? gr Jer Quote
0 AvD Posted March 27, 2003 Posted March 27, 2003 Dit is inderdaad een zinvolle vraag. Dat zal je dan kunnen oplossen door twee portals naast elkaar te zetten, maar vermits een portal evenmin toelaat horizontaal te scrollen, vrees ik dat je best de monitor op zijn zijkant legt, tenzij er iemand anders met een creatief idee komt. We horen dat graag! Quote
0 DJ_Lucv Posted April 2, 2003 Posted April 2, 2003 Gewoon een programmeeringevinkje: laat automatisch een script starten dat loopt zonder de andere processen te blokkeren->iedere seconde een voorwerp op de absolute positie plaatsen, als dee er al staat blijft deze daar staan, ander word deze weer teruggezet. Quote
0 AvD Posted April 2, 2003 Posted April 2, 2003 Heel benieuwd of dat werkt. Kan je zoiets posten? Quote
Question
Jer
Hoe zou ik het volgende kunnen oplossen?
in excel kan ik een kolom A vastzetten zodat ik met scrole naar rechts altijd die ene kolom blijft staan.
In een layout wil ik ook zoiets?
iemand een idee?
BVD
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.