Jump to content
  • 0

Bestand op server zetten

Y&T

Question

Posted

Ik heb problemen om FM-bestanden die ik gemaakt heb van mijn schijf op de filemaker server te zetten. Gewoon naar de juiste map onder de server kopiëren werkt niet. Ook niet als ik daarna allerlei instellingen als "samengebruik" instel of accounts toegang geef tot de server.

Wellicht is het probleem heel simpel op te lossen. Ik ben geen professional op dit gebied en denk zelf dat ik iets simpels iedere keer vergeet te doen. Wie kan mij wat hulp bieden?

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Zo maar een schot voor de boeg: heb je ook accounts ingericht die het recht hebben bestanden te delen?

Krijg je foutmeldingen?

(PS Hoe was Pinkpop?)

• 0
Posted

De accounts in de bstanden zijn ingesteld om te delen. Het probleem dat ik heb is dat ik de bestanden niet zie onder de server als ik "open op afstand" en wel als ik in de verkenner van windows kijk in de map met database bestanden op de server.

• 0
Posted

het volstaat niet enkel de bestanden in de map te copieren ,

je moet ze ook nog uploaden in de filemaker server

dit kan je doen door in de services de fmserver eens te herstarten

• 0
Posted

Bij mij staat de DB gewoon op de server (is ge-upload en server is herstart)

Ondanks dat zie ik in de admin consol geen DB verschijnen.

Zowel op Mac als op PC.

Vreemd genoeg kan ik wegens het ontbreken van een Java plug in ook de admin consol niet -meer- openen via MacOsX.

Dat alles na de update van Safari.

Lekker is dat! :roll:

• 0
Posted

Stamp, installeer de laatse update voor FMServer 9.03.326, mogelijk een Java conflict waardoor je de admin console niet meer kan starten.