AvD Posted March 28, 2003 Posted March 28, 2003 Ik lees hier juist dat in Courchevel en omstreken de skiërs niet langer hoeven aan te schuiven om hun spullen in te leveren of op te halen aan de verhuurcentra. 't Schijnt dat ze daar nu allemaal met FileMaker werken, en nog wel in 't Engels. PS Al gemerkt dat de Stef hier al een weekje niet meer rondloopt? Schijnt in Courchevel te zitten. Quote
Peter Wagemans Posted March 29, 2003 Posted March 29, 2003 Ha voila... Engels, we hebben het altijd gezegd... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.