Roontje Posted March 31, 2003 Posted March 31, 2003 Hallo, Een paar weken geleden heb ik hier een vraag gesteld voor het laten verdwijnen van de menubar en heb toen het advies gekregen om de DisplayToolbox te downloaden. Dit heb ik inmiddels gedaan, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid geinstalleerd. Wat doe ik verkeerd...????? Met vriendelijke groet, Roontje Quote
0 HJK Posted March 31, 2003 Posted March 31, 2003 Bij de download heb je een bestand gekregen met extensie *.fmx Deze moet je plaatsen in de SYSTEM-map onder Filemaker Pro Daarna Filemaker opstarten. Je kunt checken of de plugin geladen is onder: Edit-> Preferences ->Application en tabblad: plugin. In deze lijst staat nu de betreffende plugin. Er moet een vinkje staan voor de plugin. Open dan de voorbeeld databases. Dan moet het werken! Quote
0 HJK Posted March 31, 2003 Posted March 31, 2003 Trouwens de plugin werkt onder Windows 2000 en XP niet helemaal goed. Niet alle menu's worden verwijderd. Onder Windows 98 gaat het wel goed. Onder MAC weet ik het niet. Wil je een betere plugin met veel meer mogelijkheden. en die wel overal goed werkt (Helaas niet gratis!!) ga dan naar: http://www.nmci.com en ga naar de afdeling plugins: SecureFM. Succes Quote
Question
Roontje
Hallo,
Een paar weken geleden heb ik hier een vraag gesteld voor het laten verdwijnen van de menubar en heb toen het advies gekregen om de DisplayToolbox te downloaden.
Dit heb ik inmiddels gedaan, maar ik krijg hem met geen mogelijkheid geinstalleerd.
Wat doe ik verkeerd...?????
Met vriendelijke groet,
Roontje
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.