tomworld Posted March 31, 2003 Posted March 31, 2003 Hallo allemaal, Hoe kan ik XML toegang blokken op mijn FM Unlimited server(s) blokkeren? Ik kan met een aantal XML tags zo alle data uit de FM database toveren en dat wil ik niet? Iemand een tip/truc? Willem G4/350 OSX 10.2.4 FMU 5.5 Quote
0 Koen Van Hulle Posted April 3, 2003 Posted April 3, 2003 Maak je gebruik van een webserver in combinatie met Web Server Connector? Bij sommige webservers, al dan niet met extra software, kun je bepaalde URL's of indien een woord in URL voorkomt, deze URL blokeren. FileMaker Unlimited op zich, kan dit niet. Koen Quote
0 tomworld Posted April 3, 2003 Author Posted April 3, 2003 Ja ik gebruik de WSC en Webstar 4.5 Ik heb ooit ergens gelzen dat je het zo kan instellen dat die XML niet meer door filemaker wordt gelezen en dus alles teruggeeft zonder restricties. Quote
Question
tomworld
Hallo allemaal,
Hoe kan ik XML toegang blokken op mijn FM Unlimited server(s) blokkeren?
Ik kan met een aantal XML tags zo alle data uit de FM database toveren en dat wil ik niet?
Iemand een tip/truc?
Willem
G4/350
OSX 10.2.4
FMU 5.5
3 answers to this question
Recommended Posts