Ga naar inhoud
  • 0

Kan host niet vinden


lou

Vraag

Alles heeft maanden perfect gefunctioneerd tot ik gisteren morgen FM9 opstartte op mijn PC -ook dienst doende als server - en de "open remote file" open.

Ik krijg bij "Hosts" de naam te zien alsook het IP adres, doch geen available files in het rechtse vak.

Breng ik achter fmnet:/host IPAddress/ de filename in die ik wens te openen krijg ik bericht dat de host niet gevonden werd of dat de gevraagde file misschien niet aanwezig is op de host (dit laatste is zeker niet het geval)

De andere pc's die op het netwerk zijn aangesloten ondervinden geen enkel probleem en kunnen de FM files openen en data bewerken.

Ook de FileMaker Server Admin console kan ik opstarten maar daarin vind ik geen verkeerde instelling.

Ik gebruik Norton als beveiliger, maar de firewalls zijn uitgeschakeld, alsook de firewall van Windows is uitgeschakeld.

Ik werk onder Win XP Prof.

Iemand enig idee?

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...