Ivan Vaes Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 wanneer ik in een bestand een PDF export wil uitvoeren, dan crasht het bestand. Ik dacht eerst dat het in mijn script zat, maar wanneer ik alles handmatig doe crasht het nog steeds. het bestand draait echter wel op een externe server. iemand enig idee ? Quote
0 Ivan Vaes Posted June 23, 2008 Author Posted June 23, 2008 na een kleine zoektocht, had ik ook kunnen doen alvorens deze vraag te plaatsen ..., heb ik een oplossing gevonden voor dit probleem: Het probleem doet zich blijkbaar enkel voor bij OSX 10.5.3. het was niet mogelijk om te exporteren via een script of via de menu optie "save as PDF" Wanneer je het volgende bestandje verwijderd : [Home Folder]/Library/ApplicationSupport/Adobe/TypeSpt/AdobeFnt08.lst doet ie het weer prima maar toch blijft het een Filemaker Bug ... groeten, Quote
Question
Ivan Vaes
wanneer ik in een bestand een PDF export wil uitvoeren, dan crasht het bestand. Ik dacht eerst dat het in mijn script zat, maar wanneer ik alles handmatig doe crasht het nog steeds.
het bestand draait echter wel op een externe server.
iemand enig idee ?
1 answer to this question
Recommended Posts