Een Titanium powermac, heeft altijd gewerkt in een Mac-filemaker netwerk, met filemaker server.
De persoon is nu veranderd van bedrijf, en probeert zijn mac te connecteren in een ander filemaker -mac netwerk. Ook met filemaker server etc...
Vanaf het moment dat we klikken op de host knop (of via open remote) begint filemaker te zoeken, zoeken, met de beachball of death... tot in het oneindige
Computer kan wel mailen, surfen, en firewall staat niet aan.
Zelfs met zelfde IP nummer, en zelfde kabel van een collega wil het niet lukken.
Question
bram
Eigenaardig probleem
Een Titanium powermac, heeft altijd gewerkt in een Mac-filemaker netwerk, met filemaker server.
De persoon is nu veranderd van bedrijf, en probeert zijn mac te connecteren in een ander filemaker -mac netwerk. Ook met filemaker server etc...
Vanaf het moment dat we klikken op de host knop (of via open remote) begint filemaker te zoeken, zoeken, met de beachball of death... tot in het oneindige
Computer kan wel mailen, surfen, en firewall staat niet aan.
Zelfs met zelfde IP nummer, en zelfde kabel van een collega wil het niet lukken.
Moet dus aan de machine/instellingen liggen
Nog iemand met tips? Gelijkaardige ervaringen?
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.