AvD Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Iedereen die al lang met dit forum vertrouwd is, weet dat ik al deze postings niet zelf schrijf. Dat doen mijn twee labradors (hier zie je ze trouwens aan het werk). Voor FileMaker 10 hebben we een nieuwe jonge kracht nodig. Die is zich nu aan het inwerken (is in het geheim al Certified 10). Binnenkort krijgen jullie zijn eerste postings. Quote Link to comment
pjotter Posted August 22, 2008 Share Posted August 22, 2008 Proficiat met de nieuwe aanwinst. Als deze jonge kracht nu al op deze leeftijd zo ver is kunnen we er nog veel van hem verwachten . Het zal druk worden op kantoor bij huize AvD! (je hebt genoeg ruimte om uit te breiden ) Quote Link to comment
Wim Bongertman Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 Helaas, ik heb een zwarte labrador van 7. Die kan niet helpen bij het inwerken. Hij is in filemaker 4 blijven hangen. Bijscholen is een optie, maar hij luistert zo vreselijk slecht. Quote Link to comment
Recommended Posts