chris Posted April 6, 2003 Posted April 6, 2003 Ik zit weer 's vast! Ik heb in m'n database meerdere velden onder elkaar, waarvan niet allen worden ingevuld. Nu wil ik op m'n factuur al die velden onderelkaar hebben, maar als een veld leeg is moet er geen lege regel komen! Dit is nu wel het geval... Weet iemand hier raad mee? Groeten, Chris Quote
0 AvD Posted April 6, 2003 Posted April 6, 2003 Dat is voorzien in FileMaker: hiertoe gebruik je de Sliding-opties die je vindt helemaal onderaan in het Format-menu (in Layout Mode, uiteraard). Let wel dat sliding enkel perfect werkt als alle tekstformaten op Top en Links staan (wat niet automatisch het geval is voor containervelden). De witruimte die je in je lay-out verticaal tussen de velden laat, is via sliding nooit weg te krijgen. Maak de velden verticaal dus groot (= hoog) genoeg en zet ze tegen elkaar aan. Quote
Question
chris
Ik zit weer 's vast!
Ik heb in m'n database meerdere velden onder elkaar, waarvan niet allen worden ingevuld. Nu wil ik op m'n factuur al die velden onderelkaar hebben, maar als een veld leeg is moet er geen lege regel komen! Dit is nu wel het geval...
Weet iemand hier raad mee?
Groeten,
Chris
1 answer to this question
Recommended Posts