AvD Posted April 7, 2003 Posted April 7, 2003 We missen je aanwezigheid hier en hopen je spoedig terug in ons midden te mogen begroeten! Quote
se7en Posted April 10, 2003 Posted April 10, 2003 ook de groetjes en veel beterschap aan den baas. Bedoel dan de Peter natuurlijk. groetjes van Etienne - VMW Quote
JeanWM Posted April 11, 2003 Posted April 11, 2003 Case( Status (Peter) = ziek and isEmpty( aanwezig); SetField (wensenVanHarte) = "Snelle beterschap") Quote
Iron_Eagle Posted April 14, 2003 Posted April 14, 2003 Ik vind het natuurlijk zielig dat Peter ziek is....maar je kunt toch wel op het forum komen als je ziek bent?? Met de laptop of iets dergelijks..... Aldus toch beterschap Quote
AvD Posted April 14, 2003 Author Posted April 14, 2003 IJzeren adelaars kunnen natuurlijk tegen een stootje, maar hebben die ook een idee over wat echt ziek zijn zoal kan betekenen? En dat daar zelfs speciale huizen voor bestaan, die ze "ziekenhuizen" noemen? Een goede gezondheid toegewenst! Quote
rgaros Posted April 15, 2003 Posted April 15, 2003 maar je kunt toch wel op het forum komen als je ziek bent?? Met de laptop of iets dergelijks..... Het is mij enkele malen overkomen dat ik op controle in het ziekenhuis kwam, met portable computer van of naar werk, en mocht blijven. Inderdaad is het gelukt om met de ingebouwde modem en de telefoonaansluiting naast het bed, te surfen. Dat ik op mijn buik met mijn hoofd in een steun moest liggen was echter wat onhandig... Ik hoop dat het met Peter minder erg is gesteld en dat wij hem hier weer spoedig zullen ontmoeten. Vanaf zijn bureau-computer thuis! René Quote
Peter Wagemans Posted April 30, 2003 Posted April 30, 2003 Hoi gasten, Bedankt voor jullie bezorgdheid. Alles ondertussen terug in orde, hoewel die niersteentjes geen zin hebben om af te zakken. Ik heb een tijdje niet op het forum geweest, maar ben van plan om dit weekend door alle 77 gemiste threads te wandelen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen (René, het was zelfs met 2 notebooks dat ik daar gezeten heb..., maar dat het zich beperkt heeft tot 2 dagen. Maar daarna had ik even geen tijd en ook geen zin om naar het forum te surfen. Dus iedereen natuurlijk denken dat ik doodziek was. Sorry... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.