milan2006 Posted November 5, 2008 Posted November 5, 2008 Is het mogelijk om door middel van een knop een mail te maken die een bepaalde tekst bevat? Dus geen bestand maar een tekst. Zo ja hoe doe ik dat. Groeten Robert Quote
0 tackenco Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 ik neem aan vanuit filemaker, daar zit overigens ook een handleiding en een goede help functie bij scriptstap "SendMail" Quote
0 eroos Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 zoek eens op dit forum tag: mail Is reeds verrassend veel over geschreven. Quote
0 Maloud Posted November 6, 2008 Posted November 6, 2008 zoek eens op dit forum tag: mail Is reeds verrassend veel over geschreven. Misschien een tip om hiervan een 'Sticky' van te maken, waarin e.e.a. duidelijk wordt uitgelegd. Ook ik ben (jaren)lang op zoek geweest voor e.e.a naar m'n zin werkte met veel 'standaard' emails. Momenteel stuur ik zelf d.m.v. 1 knop verjaardag emails in 11 verschillende talen... Quote
Question
milan2006
Is het mogelijk om door middel van een knop een mail te maken die een bepaalde tekst bevat? Dus geen bestand maar een tekst. Zo ja hoe doe ik dat.
Groeten
Robert
3 answers to this question
Recommended Posts