Thomas Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 Ik heb onlangs het boek Filemaker Training series aangeschaft met als doel het examen certified developer te halen. Door mijn werk (systeembeheerder windows 2003) heb ik 's avonds te weinig tijd om dit er "er even bij te doen". Om e.e.a. wat te versnellen heb ik gezocht naar een opleiding/cursus, maar de enige opleidingen die ik kon vinden zijn in Amerika geboden trainingen. In Nederland zijn alleen basis trainingen te vinden (die ik overigens in het verleden al gedaan heb). Weet iemand of er ergens in Nederland een opleiding geboden wordt voor het examen Certified Developer ? (Zelf heb ik overigens al ervaring met FMPro sind versie 3.0) Quote
Question
Thomas
Ik heb onlangs het boek Filemaker Training series aangeschaft met als doel het examen certified developer te halen.
Door mijn werk (systeembeheerder windows 2003) heb ik 's avonds te weinig tijd om dit er "er even bij te doen".
Om e.e.a. wat te versnellen heb ik gezocht naar een opleiding/cursus, maar de enige opleidingen die ik kon vinden zijn
in Amerika geboden trainingen. In Nederland zijn alleen basis trainingen te vinden (die ik overigens in het verleden al gedaan
heb). Weet iemand of er ergens in Nederland een opleiding geboden wordt voor het examen Certified Developer ?
(Zelf heb ik overigens al ervaring met FMPro sind versie 3.0)
0 answers to this question
Recommended Posts