Jump to content
  • 0

Gegevens uit portaal selecteren

Iron_Eagle

Question

Posted

Ik heb een klantenbestand met een portaal, daarin staan de contactpersonen voor dat bedrijf. Nu laat ik automatisch een brief genereren, en dat gaat wat betreft het bedrijf helemaal perfect maar nu wil ik ook dat er per contactpersoon een brief kan sturen. Dus in de portaal bij iedere contactpersoon een knop. Maar als ik dan de contactpersoon kopieer dan pakt hij altijd de eerste :( en niet de tweede.

Hoe dit op te lossen ???

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hmm ik ben aan het proberen geweest maar ik kom er nog niet helemaal uit. je zegt gebruik Set Field en de relatie van de gegevens in de portaal, maar die is gemaakt in een ander bestand. De portaal wordt gevuld als het klantnummer overeenkomt met het klantnummer dat staat bij de contactpersoon

• 0
Posted

je kan maar informatie in een portaal tonen als je een relatie hebt gedefinieerd naar het bestand van dewelke je informatie wilt tonen.

in jouw geval dus blijkbaar een relatie die het klantnummer als sleutel gebruikt.

Probeer eerst de records in beide bestanden handmatig te vullen om te zien of je de juiste relatie hebt gedefinieerd voor gebruik in het portaal.

Bij de definitie van die relatie moet je dan ook nog aangeven dat je "allow creation of related records" de aanmaak van gerelateerde records toelaat.