Jump to content

Een off-topic vraagje voor de Belgische college's

Bachje

Recommended Posts

Posted

Ik moet op 22 en 23 april 2009 in Leuven naar een congres.

Iemand die mij kan raden voor verblijf in hotel, bed and breakfast of andere slaapgelegenheid daar? Een klein hotel of bed en breakfast heeft mijn voorkeur. Lekker rustig en niet zo anoniem.

Het congres vindt plaats in Salons Georges aan het Hogeschoolplein in Leuven.

Bij voorkeur niet te ver daarvandaan? Zodat ik kan lopen en niet telkens met een parkeerprobleem zit?

Ik moet er woensdag avond de 22e al zijn daar we donderdfag al om 9.00 uur 's morgens beginnen (suggesties voor een aangename avondbesteding - cultureel, want hoewel ik in het verleden het belgische bier zeer kon waarderen ben ik tengewoordig geheelonthouder :mrgreen: - zijn ook welkom).

alvast dank

Franc

Posted

Bachje,

Leuven is niet zo groot maar wel gezellig. Je doorkruist (te voet) het hele centrum op +/- 15 min. Vermits het Hogeschoolplein achter het stadhuis ligt zijn alle voorzieningen in het centrum OK. Ik kan je geen suggestie doen vermits Leuven in mijn "achtertuin" ligt. Qua avondanimatie : cafés en restaurantjes bij de vleet, een stadsschouwburg (www.30cc.be) en voldoende filmzalen.