ik werk met Filemaker Pro 8 en wil waarschijnlijk naar 9 overstappen. Echter, ik wil ook mijn bureau administratie beter organiseren door mijn losse databases beter te stroomlijnen en koppelen. Heb zelf veel te weinig kennis en tijd om me hierin te verdiepen, daarom hier mijn vraag:
Is er iemand hier die met mij contact wil opnemen om eens te kijken of er voor mijn éénmanszaak een database gemaakt kan worden die:
Question
yehzap
Hallo,
ik werk met Filemaker Pro 8 en wil waarschijnlijk naar 9 overstappen. Echter, ik wil ook mijn bureau administratie beter organiseren door mijn losse databases beter te stroomlijnen en koppelen. Heb zelf veel te weinig kennis en tijd om me hierin te verdiepen, daarom hier mijn vraag:
Is er iemand hier die met mij contact wil opnemen om eens te kijken of er voor mijn éénmanszaak een database gemaakt kan worden die:
Adressen-Project-Opdrachtbevestiging-Urenregistratie-Facturering
kan bundelen in een gerelateerde database.
Ik ben nu zelf aan het denken welke structuur ik wens, maar kom daar zelf niet helemaal uit.
Graag contact.
Bijvoorbaat dank.
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.