Ik wil een aantal regels naar het zelfde bestand toe kopieren. Ik doe dus een export in fm-formaat en dan gelijk weer een import. Ik leg in het script de bestandsnaam vast dus de gebruiker merkt er niets van.
Dit werkt op een lokaal station prima.
In een multi-user omgeving echter krijg ik soms de melding dat het export-bestand niet gemaakt kan worden. Het werkt in een mix van OS-9 en OS-X.
Wie kan mij vertellen hoe je dit betrouwbaar oplost ?
Question
jw
Ik wil een aantal regels naar het zelfde bestand toe kopieren. Ik doe dus een export in fm-formaat en dan gelijk weer een import. Ik leg in het script de bestandsnaam vast dus de gebruiker merkt er niets van.
Dit werkt op een lokaal station prima.
In een multi-user omgeving echter krijg ik soms de melding dat het export-bestand niet gemaakt kan worden. Het werkt in een mix van OS-9 en OS-X.
Wie kan mij vertellen hoe je dit betrouwbaar oplost ?
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.