Het gaat over de instelling van de "standaard" printer (onder Windows) Dit onderwerp is al eens eerder besproken, maar toch heb ik nog een vraag.
Als ik 1 printer heb, dan is er niets aan de hand, dan kan ik afdrukken , zonder dialoogvenster en mijn afdruk verschijnt netjes op de printer, Voeg ik nu een printer toe (bijv een PDF printer) en ik stel deze printer onder Windows in als "standaard" printer, dan toch drukt Filemaker af naar de andere printer.
Ik begrijp dat als je de ene afdruk wilt printen naar printer1 en de andere naar printer2, (Zonder het dialoogvenster) dat je daar een plugin of dat andere programaatje (waar AVD het over had!) nodig bent. Maar als ik toch in Windows instel wat de "standaard" printer is, dat zou Filemaker dat toch over moeten nemen??
Question
HJK
Het gaat over de instelling van de "standaard" printer (onder Windows) Dit onderwerp is al eens eerder besproken, maar toch heb ik nog een vraag.
Als ik 1 printer heb, dan is er niets aan de hand, dan kan ik afdrukken , zonder dialoogvenster en mijn afdruk verschijnt netjes op de printer, Voeg ik nu een printer toe (bijv een PDF printer) en ik stel deze printer onder Windows in als "standaard" printer, dan toch drukt Filemaker af naar de andere printer.
Ik begrijp dat als je de ene afdruk wilt printen naar printer1 en de andere naar printer2, (Zonder het dialoogvenster) dat je daar een plugin of dat andere programaatje (waar AVD het over had!) nodig bent. Maar als ik toch in Windows instel wat de "standaard" printer is, dat zou Filemaker dat toch over moeten nemen??
7 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.