Stef Posted April 17, 2003 Posted April 17, 2003 Champagne voor de 500ste post van AVD! Wie gaat hem in G's naam nog bijbenen?! Hiermee kunnen we hem ineens bombarderen tot voorzitter van het FRKB (Filemaker Rode Kruis Benelux) en hem nogmaals loven voor zijn ongelofelijke inspanningen voor dit kleine wereldje. Congrats! Stef Quote
JeanWM Posted April 17, 2003 Posted April 17, 2003 Bij de champagne misschien nog een doos woefekoekies..... Quote
AvD Posted April 17, 2003 Posted April 17, 2003 Ontroerd en dankbaar plengen wij een traan weg. Voor alle FileMakerliefhebbers die pas de laatste maanden op het forum zijn gekomen en die de waarheid nog niet kennen, verwijs ik nog eens naar de bekentenis, zodat iedereen weet wie echt al deze antwoorden schrijft: http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=1106#1106 En hier het bewijs: http://www.clarify.net/viewtopic.php?p=1591#1591 Quote
dannydv Posted April 17, 2003 Posted April 17, 2003 AvD, Jouw bijdrage is impressionant. Bedankt en op naar de 1000 Quote
Peter Wagemans Posted April 30, 2003 Posted April 30, 2003 Dat verdient een bloemetje... Bedankt André. Quote
Peter Wagemans Posted April 30, 2003 Posted April 30, 2003 Ook nog een cadeautje gevonden voor het brein achter de operatie... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.