1. welke versie werkt het snelste deze onder OS 9 of OS X
2. ondervonden nadeel met de OS X, dient te worden beheert vanop afstand, men moet de FM bestanden in de server folder steken om ze automatisch op te starten en men mag maar tot één subfolder gaan (geen alliasen zoals onder OS 9) vindt ik minder intressant omdat bij ons de folders structureel zijn opgebouwd.
3. is er een nieuwere versie op komst voor OS X, waar zoals onder OS 9 de administratie op de server zelf kan gebeuren ?
Question
KLM
Graag enkele inlichtingen :
1. welke versie werkt het snelste deze onder OS 9 of OS X
2. ondervonden nadeel met de OS X, dient te worden beheert vanop afstand, men moet de FM bestanden in de server folder steken om ze automatisch op te starten en men mag maar tot één subfolder gaan (geen alliasen zoals onder OS 9) vindt ik minder intressant omdat bij ons de folders structureel zijn opgebouwd.
3. is er een nieuwere versie op komst voor OS X, waar zoals onder OS 9 de administratie op de server zelf kan gebeuren ?
7 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.