Guest Posted April 23, 2003 Posted April 23, 2003 Is het mogelijk om bepaalde functie's aan de F toetsen te koppelen, bijvoorbeeld : nieuwe record toevoegen F1 - zoeken F2 - ... ik ken reeds de control +N, F, ... functies, maar dat is niet wat ik zoek. any comments are welcome.... Quote
0 AvD Posted April 23, 2003 Posted April 23, 2003 De eerste negen scripts nestelen zich netjes en helemaal automatisch onder je CTRL-toets, gecombineerd met een nummer (van 1 tot 9) ... Je moet alleen het aankruisvakje aanklikken vlak voor de scriptnaam (onder ScriptMaker). Maak dus scriptjes voor de gewenste functionaliteiten. FileMaker legt je hier wel de beperking op tot 9 scripts, maar er zijn andere manieren. Ik weet niet of daar shareware bijzit. Wie weet daar meer over? Quote
0 dirk Posted April 24, 2003 Posted April 24, 2003 Op mac kan dit via Quickeys ... werkt goed http://www.cesoft.com/products/quickeys.html volgens die mannen hun website is er ook een Windowsversie ... deze echter nog nooit geprobeerd ... dirk ps. kost wel een 50 of 60 euro of zoiets ... Quote
Question
Guest
Is het mogelijk om bepaalde functie's aan de F toetsen te koppelen, bijvoorbeeld : nieuwe record toevoegen F1 - zoeken F2 - ...
ik ken reeds de control +N, F, ... functies, maar dat is niet wat ik zoek.
any comments are welcome....
2 answers to this question
Recommended Posts