Matthijs Posted April 24, 2003 Posted April 24, 2003 ik ben bezig met het maken van een xsl stylesheet ik wil een pagebreak invoegen na de eerste string met records . Hoe geef ik in mijn xsl aan dat ik een pagebreak wil is hier een voor ???? gaarne jullie hulp Quote
0 Nico Posted April 24, 2003 Posted April 24, 2003 Ik heb er geen ervaring mee maar ik kwam dit tegen: vbk(s) Geen idee of het werkt. Quote
0 DJ_Lucv Posted May 11, 2003 Posted May 11, 2003 Wat je nu gaat proberen in een gegevens bestand, een XML file dus, een opmaak eigenschap te plaatsen. Daar zijn dingen als CSS voor bedoeld. Quote
0 Koen Van Hulle Posted May 12, 2003 Posted May 12, 2003 XMl-bestanden en XSLT-transformaties worden voor allerhande toepassingen gebruikt. Voor welke toepassing is deze vandoen? FO, RTF, HTML, WML, ...? Koen Quote
Question
Matthijs
ik ben bezig met het maken van een xsl stylesheet ik wil een pagebreak invoegen na de eerste string met records . Hoe geef ik in mijn xsl aan dat ik een pagebreak wil is hier een voor ???? gaarne jullie hulp
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.