Als je een netwerk met een router (via ISDN) hebt voor de internet verbinding, kan het dan zijn dat filemaker of filemaker server iedere keer de poort via de router opengooit en zo hoge telefoonrekeningen produceert? In dit geval betreft het Mac + OS-9 + Netopia 310 router.
Question
jw
Als je een netwerk met een router (via ISDN) hebt voor de internet verbinding, kan het dan zijn dat filemaker of filemaker server iedere keer de poort via de router opengooit en zo hoge telefoonrekeningen produceert? In dit geval betreft het Mac + OS-9 + Netopia 310 router.
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.