Jump to content
  • 0

MKB pakket voor facturatie, tijdregistratie, ..

HTusco

Question

Posted

Ik ben een complete newbie t.a.v. FileMaker en werk momenteel met ACT! Dit pakket loopt echter zo vaak vast dat ik overweeg om over te stappen op FileMaker.

Ik heb een eenmanszaak (hosting/website-/Internet appllicatie ontwikkeling) en dus een 'werkende oplossing' voor mijn relatiebeheer en facturatie, maar moet echt op termijn uitzien naar een robuustere en meer geintegreerde FM oplossing.

Zijn er standaard FM templates te vinden voor: relatiebeheer, facturatie, offertes, tijdregistratie, et cetera ... of is er een betaalbare 'Out of the Box' oplossing te koop?

Alvast mijn dank voor jouw reactie,

Henry

HTusco@hotmail.com

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

FileMaker is een zeer goede keuze. Daar bestaan white papers over die duidelijk aantonen dat FMPro uitzonderlijk goed scoort t.o.v. het industriegemiddelde: 6 tot 10 keer lagere kosten.

Bovendien is de inzetbaarheid, aanpasbaarheid, versatiliteit enz. ronduit indrukwekkend.

Wat de vraag naar "betaalbaarheid" betreft, die is hiermee al voor een groot deel beantwoord. Er zijn verschillende kant-en-klare producten op de markt. Als je die wil kopen om er daarna zelf aan te sleutelen, dan moet je dat wel voorzien in de voorgestelde licentievoorwaarden.

Nog een gouden raad: de lage instapdrempel voor FileMaker heeft ervoor gezorgd dat niet alle aangeboden diensten (1) legaal en (2) kwalitatief hoogstaand zijn.

Zoeken naar de goedkoopste oplossing is dus tamelijk onverstandig als uitgangspunt.

Veel succes !

• 0
Posted

Ik heb ongetwijfeld iets wat kan dienen! Doet al jaren dienst.

Mail me gerust voor een afspraak.

(ga ik hier nog rijk worden op Clarify? :lol: )

MVG

Stef

• 0
Posted

Zijn er standaard FM templates te vinden voor: relatiebeheer, facturatie, offertes, tijdregistratie, et cetera ... of is er een betaalbare 'Out of the Box' oplossing te koop?

Ik heb een standaard product dit dit dekt. Er werken meerdere bedrijven mee.

interesse: stuur me je specifieke wensen, dan kan ik je vertellen wat het kan.

zie ook onder: www.cristaloffice.nl