Ik heb net Filemaker Developer 6.0.3 opgewaardeerd naar 6.0.4 onderandere omdat hij niet meer zou crashen na start van iPhoto om foto's uit mijn camera te importeren. Dat probleem lijkt inderdaad over maar hij print niet meer (postscript print probleem).
Ik gebruikt OSX 10.2.4 wie heeft raad of andere ervaringen
Question
Frank ter Braak
Ik heb net Filemaker Developer 6.0.3 opgewaardeerd naar 6.0.4 onderandere omdat hij niet meer zou crashen na start van iPhoto om foto's uit mijn camera te importeren. Dat probleem lijkt inderdaad over maar hij print niet meer (postscript print probleem).
Ik gebruikt OSX 10.2.4 wie heeft raad of andere ervaringen
Frank ter Braak
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.