Konkel Noen Posted May 6, 2003 Posted May 6, 2003 Bonjoer, Kan iemand mij vertellen welke melding er exact komt in het Frans bij het overschrijden van een veld restrictie ? Dus in plaats van : "Vorige versie veld" Mirsi bo-koe. Quote
0 AvD Posted May 16, 2003 Posted May 16, 2003 Als je dan toch in 't Frans bezig bent: On n'est jamais si bien servi que par soi-même. Alleen spijtig dat je er zoveel dagen over gedaan hebt en dat niemand je ondertussen een handje heeft kunnen helpen. Quote
0 Konkel Noen Posted May 16, 2003 Author Posted May 16, 2003 Ik wou niet ongeduldig zijn en even wachten op een antwoord, maar ik heb "van krotte" toch een 'version d'essaie' moeten binnenhalen en installeren. Quote
Question
Konkel Noen
Bonjoer,
Kan iemand mij vertellen welke melding er exact komt in het Frans bij het overschrijden van een veld restrictie ?
Dus in plaats van : "Vorige versie veld"
Mirsi bo-koe.
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.