Stef Posted May 9, 2003 Posted May 9, 2003 Goe! 't is weeral lang geleden... Als er een probleem is met de locatie willen wij wel iets voorzien...
jw Posted May 9, 2003 Posted May 9, 2003 goed idee! wat kan ik bijdragen? Ik wil best iets laten zien van gewoon Filemaker. Mijn standaard product zoals ik dat in 1997 begonnen ben is doorontwikkeld tot een verkoopbaar standaardproduct. Er zitten natuurlijk vele truukjes in die je wellicht wel kent, maar toch wel aardig om eens te tonen. Mijn klanten zijn in ieder geval steeds verrast dat dat allemaal kan in Filemaker. Maar als er andere iets anders willen tonen is het mij ook best.
De Foemper Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 't Mag altijd terug hier zijn (Antwerpen, zoals de 1ste sessie)... de meesten kennen de weg (en tram) nu. En ik zie een demo van Stef wil zitten, een van zijn "super-ik-steek-alles-in parameters-oplossingen". Ook enige wijze woorden van AVD mogen niet ontbreken, vind ik.
JeanWM Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 Zelfs als AVD 'niet kan komen', kunnen wij hem 'gaan halen'. En daarna : Substitute('gaan halen';'terug brengen')
Stef Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 voor mij ok bij de Foemp, de jenever is al besteld. Ik steek mijn vrouw wel in één of andere parameter
Peter Wagemans Posted May 15, 2003 Author Posted May 15, 2003 OK, normaal gezien reeds 14 zielen. Zouden we misschien niet even de Heizel overwegen (suggestie vorig jaar van de Foemper). Het volgende jaar dan in de RAI, zodat onze nederlandse vrienden zich niet in de kou gezet voelen... BTW, het forum is exact 1 jaar en 8 minuten oud. Is dat niet iets om te vieren?
jw Posted May 16, 2003 Posted May 16, 2003 Zal ik dan de haagsche kakker maar weer bestellen of zal ik naar iets anders omzien. Mijn vrouw reeds ingelicht en zei, nu alweer, ja de tijd gaat snel. Antwerpen is mij best, u roept maar. Zou wel aardig zijn de opkomst uit Holland iets te vergroten, wel ieder moet natuurlijk zelf weten.
AvD Posted May 17, 2003 Posted May 17, 2003 Peter schreef: het forum is exact 1 jaar en 8 minuten oud. Is dat niet iets om te vieren? Natuurlijk moet dat gevierd worden, en niet in het minst om degenen te danken die het mogelijk gemaakt hebben: Peter en de Foemper. Ik hoop dat ik niemand vergeet.
jw Posted May 17, 2003 Posted May 17, 2003 De 1e confituresessie was op 12 oktober 2002. Dit jaar zou dat op zondag zijn, zullen we er dan 11 oktober van maken of wordt het voor het zomerreces? Ach ik probeer maar wat concreet te maken.
Dr_Flash Posted May 17, 2003 Posted May 17, 2003 Kunnen we niet iets combineren met een Trappisten-proeverij of zo? Als ik dan TOCH naar d'n Belgique moet......
jw Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Is de proeverij al voorbij of houden we het rond 12 oktober ?
jw Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Is de proeverij al voorbij of houden we het op 12 oktober? Volgens de Pool wordt het een zaterdag, dan zouden we op 11 oktober uitkomen. Alleen waar en wat wordt het thema?
pclaerhout Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 12 oktober moet wel lukken... Count me in zou ik zeggen. Als jullie willen kan ik wel iets over PyFileMaker komen vertellen. pieter
dannydv Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Misschien kunnen/mogen/willen/moeten we tegen dan iets vertellen over the Next Generation FMPro
De Foemper Posted July 4, 2003 Posted July 4, 2003 OK, hier gaan we dan. Tenzij overweldigende "ik kan niet" respons, is de definitieve datum voor de 2de Confituursessie: zaterdag 27 september om 13u, in Antwerpen. Een eenvoudige reply op deze boodschap volstaat om in te schrijven. Uw presentatievoorstellen zijn natuurlijk ook zeer welkom. 'k Zal een trappistje klaarzetten voor de Dr (als Mr Flash inschrijft natuurlijk). DF
jw Posted July 4, 2003 Posted July 4, 2003 enkelvoudig aanwezig om 13:00 te Antwerpen. Zal iets meenemen, geen haagse kakker deze keer, zal eens zien wat. Wil wel iets tonen van mijn programma Cristal Office. Er zitten wat grappen in om de gebruiker overzicht te geven en het onderhoud eenvoudig te houden. Of het andere op goede ideeen brengt vind ik moeilijk te zeggen, vaak is het ook weer een eigen denkwijze die ieder voor zich brengt tot een mooie en goede wijze van ontwikkelen.
De Foemper Posted July 11, 2003 Posted July 11, 2003 We zitten thans op 3 inschrijvingen (jw, de Jean en den Danny) en 1 presentatievoorstel. Komaan, mannen, schrijf u in (vrouwen ook, maar die schijnen zeldzaam te zijn in developer-land).
Stef Posted July 12, 2003 Posted July 12, 2003 Hey Foemp, Count me in. (had het al mondeling gedaan maar die trappist zal uw geheugen gewist hebben). Het zou nog kunnen dat ik naar een trouwerij moet, maar dan doe ik een live demo via sateliet van mijn splinternieuw Bruidspakket. Serieus: ik wil ook wel wat stoefen met ultiem portal fun of met hoe-alles-doen vanuit één bestand. Goei weekend, Valt niet van uwe vélo, Stef
Sanne Posted July 24, 2003 Posted July 24, 2003 Je hebt erom gevraagd, je zal het krijgen ook: hier een vrouw die zich aanmeldt voor de FMP-bijeenkomst. Ik moet komen uit het midden des Nederlands, dus zaterdag is voor mij de enige optie. En niet te vroeg, aub ...
Recommended Posts