Ga naar inhoud

2de clarify confituursessie - wanneer en hoeveel personen?


Ik kom naar de meeting bij voorkeur:  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik kom naar de meeting bij voorkeur:

    • op een weekdag
      5
    • op een vrijdagavond
      3
    • op een zaterdag
      12


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

goed idee!

wat kan ik bijdragen?

Ik wil best iets laten zien van gewoon Filemaker. Mijn standaard product zoals ik dat in 1997 begonnen ben is doorontwikkeld tot een verkoopbaar standaardproduct.

Er zitten natuurlijk vele truukjes in die je wellicht wel kent, maar toch wel aardig om eens te tonen.

Mijn klanten zijn in ieder geval steeds verrast dat dat allemaal kan in Filemaker.

Maar als er andere iets anders willen tonen is het mij ook best.

Link naar reactie

't Mag altijd terug hier zijn (Antwerpen, zoals de 1ste sessie)... de meesten kennen de weg (en tram) nu.

 

En ik zie een demo van Stef wil zitten, een van zijn "super-ik-steek-alles-in parameters-oplossingen".

 

Ook enige wijze woorden van AVD mogen niet ontbreken, vind ik.

Link naar reactie

OK, normaal gezien reeds 14 zielen. Zouden we misschien niet even de Heizel overwegen (suggestie vorig jaar van de Foemper). Het volgende jaar dan in de RAI, zodat onze nederlandse vrienden zich niet in de kou gezet voelen...

 

BTW, het forum is exact 1 jaar en 8 minuten oud. Is dat niet iets om te vieren?

Link naar reactie

Zal ik dan de haagsche kakker maar weer bestellen of zal ik naar iets anders omzien.

Mijn vrouw reeds ingelicht en zei, nu alweer, ja de tijd gaat snel.

 

Antwerpen is mij best, u roept maar.

Zou wel aardig zijn de opkomst uit Holland iets te vergroten, wel ieder moet natuurlijk zelf weten.

Link naar reactie

Peter schreef:

 

het forum is exact 1 jaar en 8 minuten oud. Is dat niet iets om te vieren?

 

Natuurlijk moet dat gevierd worden, en niet in het minst om degenen te danken die het mogelijk gemaakt hebben: Peter en de Foemper. Ik hoop dat ik niemand vergeet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

OK, hier gaan we dan. Tenzij overweldigende "ik kan niet" respons, is de definitieve datum voor de 2de Confituursessie: zaterdag 27 september om 13u, in Antwerpen.

 

Een eenvoudige reply op deze boodschap volstaat om in te schrijven.

 

Uw presentatievoorstellen zijn natuurlijk ook zeer welkom.

 

'k Zal een trappistje klaarzetten voor de Dr (als Mr Flash inschrijft natuurlijk).

 

DF

Link naar reactie

enkelvoudig aanwezig om 13:00 te Antwerpen.

 

Zal iets meenemen, geen haagse kakker deze keer, zal eens zien wat.

 

Wil wel iets tonen van mijn programma Cristal Office. Er zitten wat grappen in om de gebruiker overzicht te geven en het onderhoud eenvoudig te houden. Of het andere op goede ideeen brengt vind ik moeilijk te zeggen, vaak is het ook weer een eigen denkwijze die ieder voor zich brengt tot een mooie en goede wijze van ontwikkelen.

Link naar reactie

Hey Foemp,

 

Count me in. (had het al mondeling gedaan maar die trappist zal uw geheugen gewist hebben).

 

Het zou nog kunnen dat ik naar een trouwerij moet, maar dan doe ik een live demo via sateliet van mijn splinternieuw Bruidspakket.

 

Serieus: ik wil ook wel wat stoefen met ultiem portal fun of met hoe-alles-doen vanuit één bestand.

 

Goei weekend,

Valt niet van uwe vélo,

 

Stef

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...