Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om het Filemaker venster (onder Windows) te fixeren op een bepaalde grootte, op zo´n manier dat dit niet meer is aan te passen door de gebruiker? En een mogelijkheid om de positie op het schermvan vensters (ook geminimaliseerde vensters!) te beinvloeden?
Question
michiel
Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om het Filemaker venster (onder Windows) te fixeren op een bepaalde grootte, op zo´n manier dat dit niet meer is aan te passen door de gebruiker? En een mogelijkheid om de positie op het schermvan vensters (ook geminimaliseerde vensters!) te beinvloeden?
Iemand ervaring met de move window plugin?
Michiel
0 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.