Jump to content
  • 0

HJK goes MAC!

HJK

Question

Posted

Vanwege een op te zetten project (Filemaker onder Windows en MAC) moet ik, als WINDOWS-man, er toch aan geloven mij te verdiepen in de MAC. Aangezien ik een 2e handsje op de kop heb getikt en er al wat mee gestoeid heb, heb ik toch nog wel extra info nodig. Vooral als je Windows gewend bent, is het toch wel even doorbijten, voordat je gevonden hebt wat je wilt. (Wel Leuk!) Maar goed, wat voor boeken, documentatie zouden jullie mij aanraden, als ik (snel) de basis-beginselen wil leren van het MAC-OS besturingssysteem. Het gaat mij dus niet over Filemaker-info, maar puur het MAC-OS besturingsysteem.

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

wil je OS-9 of OS-X leren.

Aangezien je een 2e handsje heb zal het wel OS-9 zijn.

Ik zou zeggen kijk eens in de boekhandel naar een boek van The missing Manual of als je het goed wil aanpakken dan neem je de 'Macintosh Bible'.

Ik heb ze beide staan. woon je in Den Haag of directe omgeving, dan kan je ze komen inzien.

• 0
Posted

Ik heb het pasgeleden ook moeten leren, OS9, dat was echter vrij easy. Gewoon wat online how-to's ed lezen en verder genoeg dingen proberen. Ook netwerken met Mac heb ik zo geleerd. Heb je specifieke dingen waar je niet uitkomt of een bepaald onderwerp oid?