Jump to content
  • 0

Het gebruik van Opsommingstekens

Dr_Flash

Question

Posted

Is er een mogelijkheid om in een gewoon tekstveld een gedeelte van die tekst te voorzien van opsommingstekens? Anders dan dat ik handmatig een sterretje aan het begin van iedere regel zet? Ik heb al gekeken maar bij rechtermuisknop > Style staat er niks van..... :oops:

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Standaard is dat niet als opmaakstijl voorzien. De Substitute-functie laat toe in een tekst allerlei tovertoeren uit te halen, maar vermits je dan zou moeten kunnen bepalen op welk deel van de tekst je dat toepast, zit je hier met een meer dan serieuze overkill. De kracht van FileMaker schuikt niet in dit soort dingen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Toch zou het leuk zijn dat die opsommingstekens er zouden zijn. Moeilijk is dat niet: in de oude Claris HomePage (halfzusje van FileMaker toen die op het web ging wandelen) was dat al wel voorzien.

• 0
Posted

Ja ik begrijp een beetje waar je naartoe wilt, AvD, en dat zou inderdaad zware overkill zijn. Maar goed, dan laat ik het maar zo. Jammer dat dat er niet bij zit, maar helaas, niks aan te doen.