Dr_Flash Posted May 12, 2003 Posted May 12, 2003 Gezellig FileMakeren hier Je kunt hier nog een hoop leren, maar ook een hoop mensen helpen. Als je 't niet erg vindt beperk ik me voorlopig even tot leren Quote
Duckie Posted May 13, 2003 Posted May 13, 2003 (edited) Dit bericht verdient het daglicht niet. Duckie zich diep. Excuus AvD. Edited May 13, 2003 by Guest Quote
AvD Posted May 13, 2003 Posted May 13, 2003 Duckie, zoek eens een ander lief. Die Medea doet u geen goed. Quote
Duckie Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 Zal me voorts richten op -op filemaker betrekking hebbende - zinvolle zaken. Moet hier ook nog een hoop leren... Quote
AvD Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 Welkom, Duckie, niet alleen bij mij hier op de lage takken (een Duckie is toch een klein eendje, niet?), maar ook bij de fiere vogels die hier hoge toppen scheren - en die zijn er, wees gerust. Dus: welkom in ons midden! Quote
Duckie Posted May 14, 2003 Posted May 14, 2003 Als ik dit forum doorspit, zit je volgens mij ook al wat hogerop AvD. Wat betreft Duckie komt nummer 2 in dit geval in de buurt , maar in Filemaker heb ik mijn weg aardig gevonden inmiddels, dat wordt boompje klimmen 1 eendvogel uit de subfamilie Anatinae => bout 2 [bel.] dom persoon => sufferd 3 deux-chevaux [2-CV] [inf.] [inf.] Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.