hiker Posted November 28, 2009 Posted November 28, 2009 Wie heeft voor mij een simpel voorbeeld van hoe layout en data optimaal gescheiden is. Ik loop steeds vast bij het maken van nieuwe records, dat vindt plaats in de layoutfile waar dan de datatabellen aan gekoppeld zijn. Quote
0 edc Posted November 30, 2009 Posted November 30, 2009 Misschien brengt het laatste deel van dit draadje je al iets verder. Quote
0 hiker Posted November 30, 2009 Author Posted November 30, 2009 Het draadje kende ik al, maar toch bedankt. Ik ben er inmiddels uit wat ik fout deed, alles klopte, behalve dat de layout waarop nieuwe records werden aangemaakt, gekoppeld was aan de goede tabel. Deze was gekoppeld aan de layoutfile i.p.v. de datafile. Nu is alles 100% gescheiden. Quote
Question
hiker
Wie heeft voor mij een simpel voorbeeld van hoe layout en data optimaal gescheiden is.
Ik loop steeds vast bij het maken van nieuwe records, dat vindt plaats in de layoutfile waar dan de datatabellen aan gekoppeld zijn.
2 answers to this question
Recommended Posts