YSS Posted December 19, 2009 Posted December 19, 2009 Hallo, Ik heb de zoek functie geprobeerd maar mijn vraag niet gevonden. In FM10 kan je nu rechtstreeks emails versturen via SMTP server ipv lokale email client. 1. Is dit in FM10 Advanced of enkel op de server versie ? Ik vind op de FM site enkel verwijzing naar de FM10SERVER 2. Kan ik hiermee ook de geadresseerden in BCC plaatsen ? Hoeveel zijn er dit maximaal ? Bedankt!!!! Quote
0 wouterm Posted January 7, 2010 Posted January 7, 2010 Kan ook in de gewone pro versie. BCC kan ook, maar daar heb ik al gemerkt dat de ontvanger in zijn mail gewoon het lijntje "BCC: mail@domain.com" ziet staan, dus dan heeft die bcc niet veel nut. Quote
Question
YSS
Hallo,
Ik heb de zoek functie geprobeerd maar mijn vraag niet gevonden.
In FM10 kan je nu rechtstreeks emails versturen via SMTP server ipv lokale email client.
1. Is dit in FM10 Advanced of enkel op de server versie ? Ik vind op de FM site enkel verwijzing naar de FM10SERVER
2. Kan ik hiermee ook de geadresseerden in BCC plaatsen ? Hoeveel zijn er dit maximaal ?
Bedankt!!!!
1 answer to this question
Recommended Posts