Jump to content
  • 0

Extra portaalrijen bij groter trekken venster

Roger

Question

Posted

In de ene layout krijgt een portal er extra rijen bij zodra het venster groter wordt getrokken (conform wens), in de andere layout gebeurd dat niet, maar worden slechts de portaalrijen hoger. In beide layouts zijn de formats van de portalen identiek en zijn ze links, boven en onder verankerd. De Velden in de portaalrijen zijn op beide layouts links en boven verankerd.

Rara hoe kan dat?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Als je velden ook verankerd zijn dan zal de portaalrij vergroten, anders zullen er extra lijnen toegevoegd worden.

Het is echter zo dat het voldoende is dat slechts 1 object in je portaal ook onderaan moet verankerd zijn om de portaalrijen te laten vergroten. Ik heb hier eens enkele uren op gezocht eer ik dit gevonden had...

edit: ik had de post niet goed gelezen.... mss al wat te veel in kerststemming :-)

• 0
Posted

Ik ben er achter waar het 'm in zat:

Op de layout waar geen extra portaalrijen verschenen zat onder de portal een gekleurd kader (dat weliswaar ook onder verankerd was). Door deze te verwijderen loste het raadsel zich op.