Met Filemaker 6v2 & 6v4 onder Mac OS X.2 krijgen we het script getoond in de bijlage niet aanvaard, alhoewel dit zelfde script gemaakt onder Filemaker 5.5 onder mac OS 9 wel wordt aanvaard en werkt, heeft iemand hiervoor een oplossing en een verklaring
Question
KLM
Met Filemaker 6v2 & 6v4 onder Mac OS X.2 krijgen we het script getoond in de bijlage niet aanvaard, alhoewel dit zelfde script gemaakt onder Filemaker 5.5 onder mac OS 9 wel wordt aanvaard en werkt, heeft iemand hiervoor een oplossing en een verklaring
7 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.