Ik "werk" sinds me 7e jaar met file maker pro, van alles erin maken en berekenen, nu wil ik ook het een en ander gaan doen op het gebied van delen op het internet,
Ik heb om te beginnen een simpele database met mijn favorite cd's erin met boigrafieen en texten ect. Deze wil ik op mijn website zetten.
De bedoeling is om de link naar de database gewoon in het navigatie menu op de site te zetten, dit is metteen vraag 1, hoe zet ik de link naar de database op mijn site en wat heb ik daarvoor nodig?
Vraag2: Ik zie als ik de base oproep in explorer een soort menu in mijn database met zoek, sorteer ect, dit wil ik er liever niet bij hebben, hoe krijg ik dit weg. De bedoeling is om zelf een menutje te maken. Is het dan mogelijk om het website menu links te laten staan en dat de database is een appart frame rechts word weergeven
Vraag3: wat is Cdml, waar is het voor, wat kan je ermee, is het zoiets als Html?
Vraag4: Wat is Xml? waar is het voor, wat kan je ermee, en wat heb je nodig om het te kunnen gebruiken
Misschien wat veel vragen maar ik hoop dat jullie me het een en ander kunnen uitleggen of dat het word uitgelegt op (liefst nederlandse) site
Question
mikezwet
Hallo,
Ik "werk" sinds me 7e jaar met file maker pro, van alles erin maken en berekenen, nu wil ik ook het een en ander gaan doen op het gebied van delen op het internet,
Ik heb om te beginnen een simpele database met mijn favorite cd's erin met boigrafieen en texten ect. Deze wil ik op mijn website zetten.
De bedoeling is om de link naar de database gewoon in het navigatie menu op de site te zetten, dit is metteen vraag 1, hoe zet ik de link naar de database op mijn site en wat heb ik daarvoor nodig?
Vraag2: Ik zie als ik de base oproep in explorer een soort menu in mijn database met zoek, sorteer ect, dit wil ik er liever niet bij hebben, hoe krijg ik dit weg. De bedoeling is om zelf een menutje te maken. Is het dan mogelijk om het website menu links te laten staan en dat de database is een appart frame rechts word weergeven
Vraag3: wat is Cdml, waar is het voor, wat kan je ermee, is het zoiets als Html?
Vraag4: Wat is Xml? waar is het voor, wat kan je ermee, en wat heb je nodig om het te kunnen gebruiken
Misschien wat veel vragen maar ik hoop dat jullie me het een en ander kunnen uitleggen of dat het word uitgelegt op (liefst nederlandse) site
Vr Gr Mike Zwetsloot
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.