KarelG Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Ik wil een value-lijst laten verschijnen in veld B als ik de waarde van veld A op één bepaalde waarde zet. Lukt mij niet via calculation functie. Kan iemand helpen? Quote
0 hiker Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Dat kan met een geconditioneerde valuelist. Afhankelijk van de waarde in A zullen waarden in B verschijnen (of niet natuurlijk) Quote
0 greg Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Hallo, Zoek even op het forum onder 'conditionele waardelijst' . Groeten Quote
0 hiker Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Of de help-functie van Filemaker. Ik weet trouwens niet of dit al in FM 7 en 8 zat, die versies heb ik overgeslagen. Quote
0 Rony Rabijns Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Ik heb ooit wat voorbeeldjes gemaakt n.a.v. vragen op het forum. Quote
Question
KarelG
Ik wil een value-lijst laten verschijnen in veld B als ik de waarde van veld A op één bepaalde waarde zet. Lukt mij niet via calculation functie.
Kan iemand helpen?
5 answers to this question
Recommended Posts