Ga naar inhoud
  • 0

FileMaker spelletjes


Mark

Vraag

Het leek mij leuk om een topic te starten over spelletjes die jullie zelf gemaakt hebben in FileMaker.

 

Mijn bijdrage is FM Simon. Een remake van het klassieke geheugen spel Simon uit de jaren 70. Dit spel is al eens eerder in FileMaker gemaakt, maar daar kwam ik later pas achter. ;) Mijn versie heb ik nog niet kunnen testen op een Mac.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reactie en hoop dat jullie het leuk vinden om een bijdrage te leveren.

FM SIMON.zip

Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Peter,

de chessbase is niet goed te openen, want er ontbreekt een login voor een van de files. Het ziet er overigens wel knap uit, voor zover dat nu te zien is.

Mijn game (Yahtzee) is gebaseerd op een oude versie uit 2010 van Ron hier in het forum. Ik heb dat aangepast en er ook een kleuroptie aan toegevoegd.  Ook is het in 7 talen te gebruiken. Dit weer na hulp van Marsau.

Ik stuur hem hiermee mee en hoor wel wat je er van vindt en/of je nog vragen hebt.

marcel

PS. Herinner je je nog dat je bij mij in Woerden destijds hebt geholpen met Agenda ontwikkeling?? Onderweg nog autoschade opgelopen, als ik me goed herinner. Ruim 20 jaar geleden. hihi 

Schermafbeelding 2021-05-01 om 11.47.24.jpg

Schermafbeelding 2021-05-01 om 11.47.33.jpg

1203697205_Yahtzeeopen.fmp12.zip

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...