Jump to content
  • 0

Hoe met developer runtime/stand alone bestand maken


mikezwet

Question

Posted

Hallo,

Ik heb nu file maker developer, hiermee kan je toch programma maken die je zonder file maker pro op de computer kan draaien?

 

Ik heb zitten kijken hoe je z'n bestandje moet maken, maar kom er even niet uit, kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?

 

Nb? ik heb de engelse versie 6

 

Vriendelijke groeten, Mike Zwetsloot

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Posted

als je die op een "andere niet zo nette manier" verkregen hebt bezit je natuurlijk geen handleiding en kun je de RTFM wel vergeten :lol:

  • 0
Posted (edited)

HJK,

Ik had op het desktop Fm developer snelkoppeling aangeklikt en ik kwam dan dus gewoon in file maker, fout dus, na even gezocht te hebben op developer tool in zoek van windhoos stond ie erbij!!!! en kwam ik die wizard tegen,

Moet je maar net weten :?

 

Ik ga verder proberen,

 

Bedankt en groetjes, Mike

Edited by Guest
  • 0
Posted
ps. niet z'n nette manier? ik ben het een en ander aan het proberen met fmp, en dan heb ik zoveel zin om heel veel centjes te betalen voor fmp

 

Als je toch zoveel zin hebt om te betalen, waarom doe je dat dan niet? Ik begrijp natuurlijk wel dat je hier een "niet" vergeten bent, maar in FileMaker is dat natuurlijk niet zo belangrijk...

 

ik hoop trouwens dat ik dit niet elke keer hoef te horen, hihi :)

 

Dat zal inderdaad niet nodig zijn. Uw uitsluiting van het forum staat op het agenda.

  • 0
Posted

We zijn blij dat Mike zijn posting heeft aangepast en dat enkel het citaat overblijft als een slechte herinnering.

Terug met een schone lei dus en een laagje zand erover.

Debat hiermee gesloten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...