mikezwet Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Hallo, Ik heb nu file maker developer, hiermee kan je toch programma maken die je zonder file maker pro op de computer kan draaien? Ik heb zitten kijken hoe je z'n bestandje moet maken, maar kom er even niet uit, kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? Nb? ik heb de engelse versie 6 Vriendelijke groeten, Mike Zwetsloot
0 HJK Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Dit lijkt me nou echt een RTFM-vraag, maar goed, daar gaat ie: (Trouwens: deze zijn te downloaden op: http://www.filemaker.com/downloads/index.html Start Filemaker Developer Tool (Dus niet Filemaker zelf!!!) Dit is een apart programma dat geinstalleerd wordt. Volg de wizard en de rest gaat vanzelf!
0 Stef Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 als je die op een "andere niet zo nette manier" verkregen hebt bezit je natuurlijk geen handleiding en kun je de RTFM wel vergeten
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 Stef, is dit een allusie op http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=677 ?
0 mikezwet Posted May 20, 2003 Author Posted May 20, 2003 (edited) HJK, Ik had op het desktop Fm developer snelkoppeling aangeklikt en ik kwam dan dus gewoon in file maker, fout dus, na even gezocht te hebben op developer tool in zoek van windhoos stond ie erbij!!!! en kwam ik die wizard tegen, Moet je maar net weten Ik ga verder proberen, Bedankt en groetjes, Mike Edited May 20, 2003 by Guest
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 ps. niet z'n nette manier? ik ben het een en ander aan het proberen met fmp, en dan heb ik zoveel zin om heel veel centjes te betalen voor fmp Als je toch zoveel zin hebt om te betalen, waarom doe je dat dan niet? Ik begrijp natuurlijk wel dat je hier een "niet" vergeten bent, maar in FileMaker is dat natuurlijk niet zo belangrijk... ik hoop trouwens dat ik dit niet elke keer hoef te horen, hihi Dat zal inderdaad niet nodig zijn. Uw uitsluiting van het forum staat op het agenda.
0 AvD Posted May 20, 2003 Posted May 20, 2003 We zijn blij dat Mike zijn posting heeft aangepast en dat enkel het citaat overblijft als een slechte herinnering. Terug met een schone lei dus en een laagje zand erover. Debat hiermee gesloten.
Question
mikezwet
Hallo,
Ik heb nu file maker developer, hiermee kan je toch programma maken die je zonder file maker pro op de computer kan draaien?
Ik heb zitten kijken hoe je z'n bestandje moet maken, maar kom er even niet uit, kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?
Nb? ik heb de engelse versie 6
Vriendelijke groeten, Mike Zwetsloot
6 answers to this question
Recommended Posts