Ga naar inhoud
  • 0

Backup can’t replace


Eric

Vraag

Hallo,

ik heb voor elke dag van de week een backup shedule lopen,

sinds enkele maanden gaf 1 van de 7 shedules deze boodschap :

Unable to back up database "klanten"; can’t replace item with that name on destination "filewin:/D:/BACKUP/VRIJ/".

 

Deze databank is 8 Gb groot en de backup liep jaren goed. De andere dagen liepen wel nog goed. Nu beginnen de andere dagen ook deze foutmelding te geven..Sommige lopen nog en andere niet.

Als ik de destination folder leeg maak lopen ze wel, dus het moet iets zijn met privileges denk ik..

 

Kent iemand dit probleem ?

 

Thanks

 

Erik

Link naar reactie

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij deze :

 

2010-02-26 03:00:00.364 +0100 Information 148 Filemaker Schedule "VRIJ" running.

2010-02-26 03:00:00.364 +0100 Error 8 Filemaker Unable to back up database "Docs"; can’t replace item with that name on destination "filewin:/D:/BACKUP/VRIJ/".

 

 

Bij de start van de backup gaat het in de mist om 3 uur 's ochtends

 

Groeten,

 

Erik

Link naar reactie
  • 0

De Filemaker Server heeft Administrator privileges op de server, het rare is dat het random in een verschillende backup map voorkomt.

Opstelling : Windows 2003 Server, 32 Bit. Raid 5 met een C volume nog 1,7 Gb vrij en een D volume met nog 200 Gb vrij.

 

Zou het kunnen omdat de C schrijf vrij weinig ruimte heeft.. Alles van Filemaker Hosted en BU staan op D

 

Tnx,

 

Erik

Link naar reactie
  • 0

Heeft het niet te maken met de swap-files die windows genereert en dat deze de c-schijf doen vollopen? er is tenslotte nog maar 1,7 gb vrij op de C-schijf. Ik weet niet hoe de server-backup dit doet maar het kan zijn dat deze eerst data genereert op de c-schijf en deze later pas naar de d-schijf verplaatst.

Link naar reactie
  • 0
Heeft het niet te maken met de swap-files die windows genereert en dat deze de c-schijf doen vollopen? er is tenslotte nog maar 1,7 gb vrij op de C-schijf. Ik weet niet hoe de server-backup dit doet maar het kan zijn dat deze eerst data genereert op de c-schijf en deze later pas naar de d-schijf verplaatst.

 

Dat klinkt heel aannemelijk.

Ik ben tegen precies hetzelfde aangelopen met importeren. Er moet op de opstartschijf voldoende ruimte vrij zijn om een schaduw bestand te kunnen herbergen.

Dat is de Filemaker manier.

 

rmw

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...